Veel gestelde vragen

In Nederland kun je jouw bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen verwachten.

Je ontvangt een Track and Trace nummer per e-mail zodra jouw pakket is verzonden. Hiermee kun je jouw pakket te allen tijde traceren. Wanneer je jouw bestelling niet binnen deze termijn ontvangt, neem dan graag contact met mij op.

Alle tassen worden volledig met de hand gemaakt en zijn in kleine kleur oplages verkrijgbaar. Door deze kleine oplages kan het voorkomen dat mijn tassen in een bepaalde kleur en/of leder snel uitverkocht zijn. Maar gezien ik met de basiskleuren bruin, grijs en zwart werk, zal er snel weer een nieuwe tint hiervan op de webshop staan.

Het model van de HAPPY-APRIL tassen en het materiaal blijft hetzelfde, maar de kleur collectie is snel wisselend door de beperkte aantal tassen die ik uit de koeienhuiden kan halen.
Gezien ik mijn leder speciaal selecteer (en dus niet massa’s van hetzelfde leer op vooraard heb) gaan er maar een bepaald aantal tassen uit een vel leder. Dit zorgt voor unieke tassen.

Helemaal niets! Ik reken geen verzend- en/of retourkosten. Alle mijn tassen worden gratis thuisbezorgd in Nederland via PostNL. Wanneer de bestelling verzonden wordt, kan je het pakket volgen via een track en trace code. Dit krijg je binnen op het door jou ingevoerde e-mail adres. Als je je aankoop goed geretourneerd hebt krijg je je aankoopbedrag, plus de verzendkosten binnen 14 dagen teruggestort op je opgegeven rekeningnummer.

Gekochte producten mogen uiterlijk binnen 14 werkdagen na aflevering gratis worden geruild of geretourneerd. Je dient via je bijgezonden Retourformulier je bestelling te retourneren.
Retourontvangsten zonder retourformulier zullen door mij niet worden geaccepteerd. Na correcte ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening overgemaakt.

Nee, dit is nog niet mogelijk. Wanneer je een tas bestelt, en deze niet naar wens is, kan je de tas binnen 14 dagen gratis retourneren.

Je kunt mij, Iris Jacobs, contacten via info@happy-april.nl. Je ontvangt dan spoedig een reactie terug.

Veilig en gemakkelijk betalen staat bij HAPPY-APRIL voorop. HAPPY-APRIL accepteert online betaling via iDeal.

Wat zijn de verzendkosten?
Helemaal niets! Ik reken geen verzendkosten. Alle mijn tassen worden gratis thuisbezorgd in Nederland via xxxx. Wanneer de bestelling verzonden wordt, kan je het pakket volgen via een track en trace code. Dit krijg je binnen op het door jou ingevoerde e-mail adres.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Gekochte producten mogen uiterlijk binnen 7 werkdagen na aflevering worden geruild of geretourneerd. Je dient via je bijgezonden retourformulier je bestelling te retourneren.

Retourontvangsten zonder correct ingevuld retourformulier zullen door ons niet worden geaccepteerd. Na correcte ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen op je rekening overgemaakt. Bij ruiling van een item neemt Happy-April eenmalig de retourkosten voor haar rekening.
Zie ook de pagina service.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
In Nederland kun je jouw bestelling binnen 3 werkdagen verwachten. Bij vertraging houden we je per e-mail op de hoogte  van je levertijd.

Je ontvangt een Track and Trace nummer per e-mail zodra jouw pakket is verzonden. Hiermee kun je jouw pakket te allen tijde traceren. Wanneer je jouw bestelling niet binnen deze termijn ontvangt, neem dan contact met mij op.

Zullen uitverkochte kleuren weer op voorraad komen?
Alle tassen worden volledig met de hand gemaakt en zijn daardoor in kleine oplage verkrijgbaar. Dit kan ervoor zorgen dat oplages snel uitverkocht zijn. Ik werk vaak met de basiskleuren bruin, grijs en zwart, dus er zal snel weer een nieuwe tint hiervan op de webshop staan.

Wanneer een kleur niet op voorraad of uitverkocht is, en je kunt niet meer wachten, neem dan contact met mij op (info@happy-april.nl) Zodra ik een nieuwe levering ontvang  zorg ik dat je een mailtje krijgt met de betreffende informatie.

Beperkte oplage, hoe zit dit precies?
Alle tassen worden volledig met de hand gemaakt en zijn daardoor in kleine oplage verkrijgbaar. Het model van de Happy-April tassen en het materiaal blijft hetzelfde, maar de kleur/leder collectie is snel wisselend door de speciale oplages die ik voer. Ik zoek hierin persoonlijk de unieke huiden uit in de basiskleuren; zwart, bruin en grijs waardoor er snel een tint hierin beschikbaar is.

Kan ik de tassen ergens passen, in een winkel bijvoorbeeld?
Nee, dit is niet mogelijk. De tas wordt gratis verzonden en wanneer je hem wil ruilen betaal ik eenmalig de retour kosten.
Als je een tas bestelt, en deze niet naar wens is, kan je de tas binnen 7 dagen retourneren op eigen kosten en krijg je het geld terug.

Ik lever niet aan winkels. Afgelopen tijd heb ik hier veel aanvragen voor gekregen maar ik heb bewust gekozen om hier niet voor te kiezen. Het gevolg hiervan zou zijn dat mijn klanten meer moeten gaan betalen voor mijn lederen tassen. Dit wil ik ten alle tijden voorkomen.

 Hoe kan ik de Happy-April contacten?
Je kunt mij, Iris Jacobs, contacten via info@happy-april.nl. Ik probeer je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Hoe kan ik betalen?
Veilig en gemakkelijk betalen staat bij Happy-April voorop. Happy-April accepteert daarom online betalingen via iDeal.